Оқытуды қолдау орталығы
Оқытуды қолдау орталығы

Астана қ.  Халықаралық «Мирас» мектебінде инклюзивті білім беру принципін жүзеге асыру шеңберінде, қолайлы білім беру ортасын құруға, оқушылардың жеке қажеттіліктерін, олардың білім алу қажеттіліктеріне, жеке дамуына, өмір сүруге қолайлы жағдайлар жасауға бағытталған оқуды қолдау орталығы жұмыс істейді.

Оқытуды қолдау орталығының басты міндеті - әр баланың шығармашылық әлеуеті мен ерекше қабілеттерін ашу және дамыту үшін жағдайлар жасау. Орталықтың бағдарламасы студенттер мен тәрбиеленушілерді балабақшадан бастап білім берудің жоғарғы сыныпқа дейінгі білім берудің барлық кезеңдерінде қолдауға бағытталған.

Орталық мектеп тәрбиешілерімен бірге әр оқушының ерекше академиялық қажеттіліктері мен білімін дамыту үшін әртүрлі жұмыс формалары мен жекелеп оқыту стратегияларын қолданады.

Оқытуды қолдау орталығының негізгі бағдармалары

Оқытуды қолдау орталығы бағдарламасы үш негізгі бағытты қамтиды: психологиялық қолдау; оқушылардың оқу іс-әрекетіне қолдау көрсету; оқытудың ерекше қажеттіліктерді  талап ететін балаларды қолдау.

 

Психологиялық қолдау бағдарламасы

ДБұл бағдарлама оқушылардың жеке және әлеуметтік дамуына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге, пәнаралық біліктер мен дағдыларды қалыптастыру, дамытуға, мектеп ұжымында қолайлы психологиялық ахуал құруға бағытталған.

Осы бағдарламаны іске асыру шеңберінде мектеп психологтары мектептің тәрбиеленушілері  мен студенттеріне әр жас кезеңінің психологиялық ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың өсуіне қарай кәсіби көмек пен қолдау көрсетеді. Бағдарлама бақылау, сұрақ қою, кеңес беру, тақырыптық кездесулер, жеке және топтық түзету жұмыстары арқылы оқушылардың бойындағы тәрбиелік, эмоционалдық немесе мінез-құлық проблемаларының алдын алуға бағытталған. Білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету:

  • консультациялар - білім беру процесін ұйымдастырудың психологиялық негіздеріне қатысты мәселелер бойынша мұғалімдермен және ата-аналармен кездесулер;
  • психологиялық кеңес - қажеттілікке байланысты оқушылармен және ата-аналармен жеке немесе топтық кездесулер өткізу, өзін-өзі тану бойынша тақырыптық сабақтарды тұрақты түрде өткізу, адамдармен қарым-қатынас жасауды үйрену және жалпы әлеуметтік дағдыларды дамыту;
  • психологиялық диагностика - білім алушыға оның білім беру қызметінде немесе жеке және әлеуметтік даму мәселелерінде дер кезінде мақсатты көмек пен қолдау көрсету мақсатында арнайы тесттер мен тәсілдерді қолдана отырып, балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін зерттеу.

 

Оқушылардың оқу әрекетіне қолдау көрсету

Мектеп оқушылары кез-келген пән бойынша оқу материалын игеруде қиындықтар туындаған жағдайда әрқашан мұғалімдерден көмек пен қолдау ала алады.

Сабақтан тыс уақытта мектептің мұғалімдері оқушыларға үй тапсырмасында, тестке дайындалуда, жоба бойынша жұмыс кезінде кеңес беруде, сабақ өтпеген жағдайда оқу материалын игеруге көмектесуге дайын.

Мектеп оқушылары «Кіші Ғылым академиясы» шеңберіндегі пәндік үйірмелерге қатысу және түрлі олимпиадаларға, шығармашылық , спорттық жарыстар мен байқауларға қатысу арқылы білімдерін, біліктері мен дағдыларын кеңейтуге және дамытуға мүмкіндік алады.

Мектептің психологтары мұғалімдермен және ATL үйлестірушісімен бірлесіп, студенттермен пәнаралық оқыту дағдыларын дамыту үшін топтық және жеке сабақтар өткізеді. Осы сабақтарда студенттер өздерінің мықты жақтарын бағалауға, дағдыларды дамыту бойынша пайдалы кеңестер алуға және олардың оқу стилі туралы білуге ​​мүмкіндік алады.

Оқытуда  ерекше қажеттіліктері бар студенттерді қолдау

Мектеп өзінің мүмкіндіктері аясында ерекше оқытуда қажеттіліктері бар оқушыларға қолдау көрсетеді.

Осы бағыттағы білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығының қызметі келесі міндеттерді шешуге бағытталған:

  • әр оқушының қажеттіліктеріне, қабілеттеріне, таланттарына және жеке оқу стиліне бағытталған оқудың сараланған әдісін қамтамасыз ету арқылы мектептегі барлық оқушылардың оқу бағдарламаларына қол жетімділік.
  • Білім беруді ұйымдастырудағы ерекше тәсілдегі балалардың қажеттіліктерін уақытында анықтау.
  • Оқушылардың жеке даму жоспарларын құру және жүзеге асыру арқылы оларды ынталандыру және қолдау.
  • Ата-аналарды білім беру үдерісіне тарту; үйде және мектепте оқытудың ынтымақтастық тәсілін әзірлеу және енгізу.
  • Оқушылардың үлгерімін жүйелі түрде бақылау, нәтижелерді оқушылармен, олардың ата-аналарымен және мұғалімдермен талқылау.